Obowiązki
Twój zakres obowiązków:
- Tworzenie i realizowanie strategii rozwoju podległych brandów
- Odpowiedzialność za rozumienie roli marki w życiu konsumenta oraz tworzenie angażujących doświadczeń z marką
- Planowanie i koordynowanie procesu wprowadzania nowych produktów na rynek
- Aktywna współpraca z innymi działami, w szczególności z działem sprzedaży, planowania oraz R&D
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje packagingowe, reklamowe oraz badań rynkowych)
- Monitorowanie, analizowanie i ocenianie danych handlowych oraz otoczenia rynkowego
Wymagania
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu/zarządzania
- Minimum 3-letniego doświadczenia w firmie FMCG (produkty spożywcze) na podobnym stanowisku
- Doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kompleksowych projektów marketingowych
- Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen
- Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów
- Bardzo dobrej orientacji w zakresie nowych mediów oraz aktywacji angażujących konsumenta popartych wynikami
- Komunikatywności, otwartości oraz kreatywności w myśleniu oraz nastawienia na szukanie rozwiązań
Oferujemy
To oferujemy:
- Praca u lidera kategorii z doskonale rozpoznawalną marką
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych
- Szkolenia w trakcie pracy pomagające w rozwoju zawodowym i osobistym
- Program poleceń pracowniczych - poleć do pracy i zyskaj 2.000 PLN
- Pakiet benefitów: opieka medyczna w LuxMed, karta sportowa oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Świąteczne świadczenia pieniężne