Powrót do brzegu

Brand Manager

    Podstawowe informacje

  • Poznań
  • Pełny etat
  • Praca biurowa

Dołącz do nas

Obowiązki

Twój zakres obowiązków:

  • Tworzenie i realizowanie strategii rozwoju podległych brandów
  • Odpowiedzialność za rozumienie roli marki w życiu konsumenta oraz tworzenie angażujących doświadczeń z marką
  • Planowanie i koordynowanie procesu wprowadzania nowych produktów na rynek
  • Aktywna współpraca z innymi działami, w szczególności z działem sprzedaży, planowania oraz R&D
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje packagingowe, reklamowe oraz badań rynkowych)
  • Monitorowanie, analizowanie i ocenianie danych handlowych oraz otoczenia rynkowego

Wymagania

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu/zarządzania
  • Minimum 3-letniego doświadczenia w firmie FMCG (produkty spożywcze) na podobnym stanowisku
  • Doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kompleksowych projektów marketingowych
  • Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów
  • Bardzo dobrej orientacji w zakresie nowych mediów oraz aktywacji angażujących konsumenta popartych wynikami
  • Komunikatywności, otwartości oraz kreatywności w myśleniu oraz nastawienia na szukanie rozwiązań

Oferujemy

To oferujemy:

  • Praca u lidera kategorii z doskonale rozpoznawalną marką
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych
  • Szkolenia w trakcie pracy pomagające w rozwoju zawodowym i osobistym
  • Program poleceń pracowniczych - poleć do pracy i zyskaj 2.000 PLN
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna w LuxMed, karta sportowa oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Świąteczne świadczenia pieniężne

Benefitynajlepsze korzyści

Atrakcyjny system premiowy

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie karty sportowej

Dodatkowe świadczenia świąteczne

Program poleceń pracowniczych